Vogelmarkt Apeldoorn 2019

Vogelmarkt Apeldoorn wordt georganiseerd door voer & handelsonderneming Davelaar Terschuur in samenwerking met Apeldoornse Kleurkanarievereniging P.J. Helder.

Inmiddels is onze EERSTE grote vogelmarkt geweest.
We mogen wel spreken van een succes. Veel handelaren waren aanwezig en er zijn veel vogels van eigenaar veranderd. Veel lovende woorden over de organisatie. Ook de horeca was goed vertegenwoordigd. De volgende grote vogelmarkt is 12 oktober 2019. Bent u ook geïnteresseerd? Meld u op tijd aan want vol is vol!

Heeft u interesse dan kunt u al een kraam huren voor 4 euro per meter.
Ook voor particulieren.

Met uitzondering van duiven en fazantachtigen kunnen alle soorten vogels worden ingebracht. Info over marktreglement, prijs en reservering ga naar: www.vogelverenigingpjhelder.nl of A van Maanen 0342-442862 Er zijn veel opkopers aanwezig en ook voor de individuele “verkoper” is er ruimte gereserveerd. Ook zijn er stands met accessoires en vogelvoeders. Totale verkoopoppervlakte 435 m2, gezellige en betaalbare horeca afdeling. Volop gratis parkeren. De markt is geopend van 08.30 -13.00 uur handelaren tussen 7.00 –08.15 uur kinderen t/m 12 jaar onder begeleiding honden zijn niet toegestaan.

Entree gratis

Reglement

Wijkcentrum ″het Bolwerk″
Ravelijn 55